OMIKRON

 HOME : LINKS  ABOUT : RSS 


game


HOURS - Something in the Air

Something in the Air (5:46)
Music (Real Player Link)


Your coat and hat are gone
I really can't look at your little empty shelf
A ragged teddy bear
It feels like we never had a chance
Don't look me in the eye

We lay in each other's arms
But the room is just an empty space
I guess we lived it out
Something in the air
We smile too fast
Then can't think of a thing to say

Lived with the best times
Left with the worst
I've danced with you too long
Nothing left to save
Let's take what we can
I know you'll hold your head up high
We've raged for the last time
A place of no return

And there's something in the air
Something in my eye
I've danced with you too long
Something in the air
Something in my eye

Abracadoo, I lose you
We can't avoid the clash, the big mistake
Now we gonna pay and pay
The sentence of our lives
Can't believe I'm asking you to go

We used what we could
To get the things we want
But we lost each other on the way
I guess you know I never wanted anyone more than you

Lived all our best times
Left with the worst
I've danced with you too long
Say what you will
There's something in the air
Raged for the last time
But I know you'll hold your head up high
There's nothing we have to say
There's nothing in our eyes

But there's something in the air
Something in my eye
I've danced with you too long
There's something I have to say
There's something in the air
Something in my eye

I've danced with you too long, ...

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS --







Quelque chose dans l'Air

Ton manteau et ton chapeau ne sont plus là
Je n'arrive pas à regarder ta petite étagère vide
Un ours en peluche déchiqueté
C'est comme si nous n'avions pas une chance
Ne me regarde pas dans les yeux

Nous sommes enlacés
Mais la chambre n'est qu'un espace vide
Je crois que nous l'avons déjà quittée
Quelque chose dans l'air
Nous sourions trop vite
Puis ne trouvons rien à nous dire

Vivant avec les meilleurs moments
Oubliant les pires
J'ai dansé avec toi trop longtemps
Plus rien à sauver
Prenons ce que nous pouvons
Je sais que tu garderas la tête haute
Nous nous sommes mis en colère pour la dernière fois
Un point de non retour

Et il y a quelque chose dans l'air
Quelque chose dans mon regard
J'ai dansé avec toi trop longtemps
Quelque chose dans l'air
Quelque chose dans mon regard

Abracadabra, je t'ai perdue
Nous ne pouvons pas éviter le clash, la grande erreur
Nous allons devoir payer encore et encore
La sanction de nos vies
Je n'arrive pas à croire que je te demande de partir

Nous nous sommes servis de ce que nous pouvions
Pour obtenir ce que nous voulions
Mais nous nous sommes perdus l'un l'autre
Je crois que tu sais que je n'ai jamais désiré personne plus que toi

Vivant tous nos meilleurs moments
Oubliant les pires
J'ai dansé avec toi trop longtemps
Quoi que tu en dises
Il y a quelque chose dans l'air
En colère pour la dernière fois
Mais je sais que tu garderas la tête haute
Il y a quelque chose que je dois dire
Il n'y a plus rien dans nos yeux

Mais il y a quelque chose dans l'air
Quelque chose dans mon regard
J'ai dansé avec toi trop longtemps
Il y a quelque chose que je dois dire
Il y a quelque chose dans l'air
Quelque chose dans mon regard

J'ai dansé avec toi trop longtemps, ...

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS --
TRADUCTION: C. A.

HOURSTuesday, October 05, 1999
<< HOME

Previous News

1996-2022 "Omikron Game". This is a private blog to keep articles online through years for my bad memory. Please respect authors rights and ask them for material. Some links may lead to 404, is not our fault.